Motywatory zakupowe na Twoich stronach
Jakie elementy zwiększają sprzedaż nawet kilkukrotnie? Czego brakuje Ci dziś w sklepie online lub stronie sprzedażowej, co powoduje, że sprzedaż może być niska?
Poznaj 6 rzeczy, które musisz posiadać na swoich stronach prowadząc działania marketingowe w Sieci. Dowiedz się jak zwiększyć ilość zapisów na stronach lądowania, jak zwiększyć konwersję z upselli, jak kilkukrotnie zwiększyć ilość sprzedaży ze stron sprzedażowych i sklepów online.
Dodanie zegara, który będzie odliczać czas do wygaśnięcia promocji, zwiększa sprzedaż nawet o kilkanaście procent. Jeśli Klient znajduje się już na Twojej stronie, to powinieneś zrobić wszystko, by dokonał akcji właśnie teraz. Jeśli wyjdzie z Twojej strony to szanse na sprzedaż maleją nawet o 60%.
Zegary najczęściej mogą liczyć czas na podstawie:
– ciasteczek cookies, co oznacza, że dla każdego Klienta czas będzie liczony indywidualnie, od momentu wejścia na stronę po raz pierwszy
– daty końcowej, co oznacza, że czas będzie odliczany dla wszystkich Klientów jednocześnie do ustalonego wcześniej terminu
Zegary idealnie sprawdzają się także w sprzedażach, gdzie od pewnego momentu rośnie cena, lub startuje prelaunch. W ten sposób nawet 50% sprzedaży jest generowana w tym okresie.
120
Dodaj Attention Bar, który od samej góry strony będzie Klienta angażować do wykonania akcji, która w danej chwili jest dla Ciebie niezbędna. Wygenerowanie kodu rabatowego, lub odebranie specjalnego vouchera zmotywuje Klienta do dokonania zakupu właśnie teraz.
Dodatkowo możesz dodać motywator w postaci zegarów, które jeszcze bardziej przyspieszą decyzję zakupową.
<div class=' hover-item image-align-none' itemscope itemprop='http://schema azithromycin for sale.org/ImageObject’>