Motywator nr.3


Ukrywaj wezwania do akcji w postaci treści czy buttonów,
w momencie gdy jeszcze nie jest prowadzona sprzedaż.

Jeśli sprzedajesz za pomocą materiałów wideo, lub wiesz, że Klient potrzebuje odpowiedniej ilości czasu by zapoznać się najpierw z cechami produktu, to koniecznie ukryj tak zwane CTA czyli call to action.

W ten sposób sprawisz, że Klient nie będzie klikać w przycisk z ceną przed poznaniem wartości produktu, a zrobi to dopiero wtedy, gdy tą wartość i korzyści mu przedstawisz.

Możesz także pójść w drugą stronę, czyli ukrywać przyciski lub treści po określonym czasie od wejścia na stronę. W ten sposób zmotywujesz do generowania kodów rabatowych, zapisu na listę mailingową lub wejścia w proces rejestracji.

Kliknij by powiększyć

Motywator nr.4


Dodawaj popupy zamiast formularzy zapisu,
które widać bezpośrednio na stronie.

Chcąc zwiększyć konwersję na stronie lądowania, której celem jest zbieranie kontaktów od Klientów powinieneś umieścić formularze zapisu w popupach, które wywoływane będą po kliknięciu w przycisk.

W ten sposób dodatkowo zaangażujesz Klienta, prowadząc go coraz głębiej w swój system, jednocześnie zmniejszając chęć opuszczenia strony.

W testach A/B strony z popupami generowały nawet 9% więcej zapisów.

Motywator nr.5


Włącz autoplay materiałów wideo na stronach sprzedażowych
i ukryj pasek stanu.

Prowadząc sprzedaż czy promując swoją firmę za pomocą materiałów wideo, ważne jest abyś ukrył pasek stanu materiału.
Materiały bez paska cieszą się dłuższym czasem oglądania przez jednego użytkownika i konwertują lepiej, ponieważ masz więcej czasu na zbudowanie wartości produktu.

Dodatkowo na stronach THX dodaj autoplay co dodatkowo zwiększy konwersję o kilka oczek procentowych, ponieważ nie każda osoba naciśnie PLAY na Twojej stronie.

Motywator nr.6


Przekieruj automatycznie na kolejną stroną, jeśli Klient
nie zdecydował się na dany produkt w określonym czasie.

Jeśli dajesz Klientowi określony czas na dokonanie zakupy czy rejestracji a mimo to Klient nie decyduje się na akcję, powinieneś automatycznie przekierować go na inną stronę, która w inny sposób przedstawi poprzednią ofertę, lub pokaże zupełnie inny produkt z innego przedziału cenowego.

Być może Twój Klient nie jest jeszcze gotowy na droższy zakup, dlatego wtedy warto przekierować go automatycznie na coś tańszego, dzięki czemu sprawdzi Twoja jakość i wartość produktów.

Podsumowując


Chcąc skutecznie prowadzić sprzedaż w Sieci, musisz zastanowić się, czy na Twoich stronach znajduję się rzeczy, które pokazują Klientowi, że powinien zakupić właśnie teraz, ponieważ mu się to opłaci.

Jeśli więc prowadzisz promocję, określ do kiedy jest ta promocja i dodaj zegary.
Jeśli promocja się kończy a Klient nadal wchodzi na Twoją stronę, automatycznie przekieruj go na inną stronę z wezwaniem do działania.
Jeśli kierujesz ruch na strony LP, dodaj popupy, dzięki którym zwiększysz ilość zapisów i danych kontaktowych.

Pamiętaj, że konkurencja nie śpi i z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że także szuka metod motywacji Klienta do zakupu ich produktów.

50

Odbierz dostęp

System do prowadzenia marketingu online


SPRAWDŹ TUTAJ

Share

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *