Start rezerwacji
WSPÓŁPRACA 1na1dla 5 firm.

NO TO START!

W tym samym momencie, gdy zadajesz sobie pytanie – czy znajdzie się na to klient – ktoś inny robi na tym wielki biznes.

Przez 14 lat pracy w marketingu (w sumie za moment 15 lat), przeszedłem przez dziesiątki branż, setki produktów i usług. Za każdym razem cel był jeden – SPRZEDAŻ. Jednak droga, którą dochodziło się do tego celu była zawsze inna. Dlaczego? Bo specyfika sprzedaży danej usługi/produktu też się zmienia. Podczas współpracy 1na1 dowiesz się dokładnie, jaka forma sprzedaży, jest odpowiednia właśnie do Twojej specyfiki branży, produktu, czy usługi.

Obejrzyj to krótkie nagranie, zanim wybierzesz opcję współpracy.

Czego możesz się spodziewać?

Dla kogo jest ta współpraca?

Jak zmiany w kampanii mogą wpłynąć na wyniki?

Przykład dwóch facebookowych kampanii klienta, które dotyczą takich samych produktów. Pierwsza kampania stworzona przez klienta.
Druga stworzona przeze mnie z innymi ustawieniami i zastosowaniem dodatkowych strategii.

Jakie wyniki generują kampanie sprzedażowe?

Poniżej przykład kilku kampanii reklamowych, które mają zwrot z inwestycji znacznie powyżej 10x.
Każda zainwestowana w reklamę złotówka, wygenerowała co najmniej 10 zł przychodu, a w niektórych kampaniach nawet 17 zł.

Różne produkty, różne koszty reklam.

W zależności od tego, jaki masz produkt i do jakiej grupy docelowej jest kierowany, Twoje reklamy mogą mieć różny koszt pozyskania klienta.
Ważne jednak, by koszt konwersji był znacznie niższy niż jej wartość.
Przy kampaniach poniżej wygenerowano milionowe wartości sprzedaży, z budżetem średnio 14000 zł.

Czy spotkałeś/aś się z takim podejściem?

Praktycznie w 100% przypadków słyszę o tym, że jakaś firma, agencja czy freelancer tworzy pojedyncze kampanie sprzedażowe pod dany produkt czy usługę. Kampania ta oczywiście skupia się na sprzedaży i działa „różnie”.
Nie ma tam rozmowy o lejku sprzedaży, strategii tworzenia relacji z klientem, zwiększania świadomości marki czy automatyzacji.

Moje podejście jest zupełnie inne. Zbyt cenię sobie czas, by pracować nad czymś, co krótkoterminowo przynosi zyski i to pozorne, a w długim terminie wymaga to ciągłych zmian, optymalizacji czy tworzenia na nowo.

Dlatego działam znacznie szerzej. Moje strategie sprzedaży to nie tylko kampanie, bo przecież to nie kampania sprzedaje, lecz to co się dzieje po niej. Kampania jedynie dociera do klienta i kieruje go w odpowiednie miejsce. Odpowiednio stworzona sekwencja kampanii, lejki sprzedaży, retargeting i tworzenie relacji w połączeniu, daje pewne wyniki i znacznie mniejsze koszty pozyskania klienta.

Jeśli taki sposób marketingu jest Ci bliski, to z pewnością znajdziemy płaszczyznę do współpracy.

Dwie formy współpracy.
Wybierz taką, która odpowiada Ci najbardziej.

STRATEGIA DŁUGOTERMINOWA
+ Plan rozwoju marketingu

Dla marek, które chcą więcej niż chwilowy wzrost. Długoterminowa strategia, to szczegółowy plan marketingu online, opracowany indywidualnie dla Twojego biznesu.

📈 Co zawiera strategia:
– Kampanie reklamowe z wyszczególnieniem struktury (TOFU-MOFU-BOFU)
– Opracowanie grup docelowych, atrybucji, kreacji reklamowych (teksty, nagłówki, opisy itd.)

– Lejki sprzedaży oparte o kampanie, mailing, chatboty, kampanie sms, powiadomienia push

– Kampanie wyprzedażowe i automatyzacja
– System tworzenia relacji i pozyskiwania leadów (lead magnet, sekwencje)

– Dopasowane do firmy narzędzia i systemy reklamowe (Meta, Google Ads, TikTok)

W strategii otrzymasz szczegółowo opisane działania, przykłady kreacji, wytyczne grup docelowych, optymalizacji, lead magnetów, maili stworzonych indywidualnie dla Twojego produktu czy usługi.

Koszt strategii: 3670,00 zł netto

OPTYMALIZACJA TWOICH DZIAŁAŃ
Audyt + Konsultacja

Jeśli działasz już jakiś czas, masz stworzone kampanie reklamowe i robisz sprzedaż, ale chcesz znaleźć wąskie gardła, to ta opcja będzie dla Ciebie.

W ramach tej współpracy spotkamy się przez najbliższe 5 miesięcy, by móc sukcesywnie poprawić skuteczność Twoich działań. Przez te 5 godzin możemy nie tylko zrobić audyt Twoich kampanii czy lejka, ale także wdrożyć zmiany lub kompletnie nowe kampanie.

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jesteś i co najlepiej zadziała w Twoim przypadku. Nie mam tutaj sztywno ustalonego planu działania. Dostosujemy go wspólnie na podstawie Twojego aktualnego stanu marketingu.

Koszt: 3270,00 zł netto

Nie wiesz, jaką formę współpracy wybrać?
Umówmy się na rozmowę!

Zdaję sobie sprawę z tego, że możesz nie wiedzieć, co będzie najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie. Z jednej strony kusi posiadanie długoterminowej strategii, ale z drugiej strony zależy Ci na szybkich zyskach.

Z tego powodu daję możliwość rozmowy na Zoom, zanim podejmiesz decyzję. Podczas rozmowy powiesz, jak wygląda Twój biznes na ten moment, jakie działania podejmujesz z jakimi efektami. Wówczas powiem Ci, co będzie lepszym rozwiązaniem w Twoim przypadku.

Ze względu na to, że liczbę takich rozmów muszę ograniczyć, na potrzeby jej rezerwacji wymagana jest zaliczka w wysokości 500 zł. Kwota ta jest zaliczana na poczet współpracy. Jeśli liczba miejsc zostanie wyczerpana po Twojej wpłacie, zostanie wykonany oczywiście zwrot tej płatności.

Zaliczka: 500 zł

Wybierz formę współpracy
Tylko dla 5 firm.

Długoterminowa strategia

3670netto
  • OPRACOWANIE STRATEGII
  • GOTOWE TREŚCI REKLAMOWE
  • WYTYCZNE GRUP DOCELOWYCH
  • I WIELE INNYCH

Konsultacja i audyt

3270netto
  • 5 GODZIN KONSULTACJI
  • SPOTKANIA ROZŁOŻONE DO 5 MIESIĘCY
  • AUDYT KAMPANII I DZIAŁAŃ
  • WDROŻENIE ZMIAN

OBYDWA PAKIETY!

6440ZAMIAST 6940 / NETTO
  • DŁUGOTERMINOWA STRATEGIA
  • KONSULTACJE
  • AUDYT

Rozmowa przed wyborem

500
  • ROZMOWA, PODCZAS KTÓREJ PRZEDSTAWISZ SWÓJ BIZNES, DZIAŁANIA I KAMPANIE, BY NA PODSTAWIE TYCH INFORMACJI ZNALEŹĆ NAJLEPSZĄ OPCJĘ WSPÓŁPRACY.